Standardkontrol inkluderer:
AUTORISATIONSKONTROL
- Kontrol af autorisation fra oprindelsesland
- Kontrol af autorisationer i ALLE skandinaviske lande. Kontrollen sker uafhængigt af, om kandidaten har oplyst om autorisations- eller arbejdsforhold i flere lande på sit CV
- Kontrol af pågående og afsluttede tilsynssager i ALLE skandinaviske lande. Kontrollen sker uafhængigt af, om kandidaten har oplyst om arbejdsforhold i flere lande på sit CV. Kontrol af autorisation og tilsynssager på skandinavisk niveau sikrer, at sundhedspersonale, som har mistet eller fået indskrænket retten til at virke i et land ikke bare fortsætter i andre lande uden, at arbejdsgiveren er kendt med historikken. Vi stopper nomadepersonale gennem vores kontroller og beskytter kunder imod kedelige sager
- Kontrol af at kandidaten har en godkendt og afsluttet eksamen fra den uddannelsesinstitution, som er opgivet i CV’et.
- Letter of good conduct fra lande udenfor Skandinavien
CV-KONTROL
- Samtale med den afdelings-/ansættelsesansvarlige, hvor vi registrerer arbejdsopgaver, vagtkompetencebehov, patientkritisk udstyr, benyttede IT-systemer m.m. Her er der særligt fokus på behovene i f.t. den nyansattes kompetencer.
- Kontakt til kandidaten for gennemgang af CV. Aftale med kandidaten om periode- og referencekontrol.
- Referencekontrol fra de seneste 5 arbejdssteder. Kontrollen er omfattende og professionel og tilbyder – udover periodekontrol – gennemgang af kandidatens faglige og sociale kompetencer. Vi efterprøver operationslister, behandling og diagnoseerfaring samt vagterfaring.
- Gennemgang af kompetencer i forhold til jobprofil med udarbejdelse af rapport samt anbefalet introduktionsforløb med fokus på behov for opkvalificering
- Sparring om krav til dokumentation knyttet til politiattest, børneattest, HLR, AHLR, MRSA m.m.
Priser:
Kontrol af kandidat med dansk CV DKK 4.500
Kontrol af kandidat med skandinavisk CV DKK 6.500
Kontrol af kandidat med CV udenfor Skandinavien DKK 9.500
Priser på opgaver under Yderligere muligheder oplyses for den enkelte opgave. Sygehuse, som ønsker en rammeaftale for flere/alle afdelinger kan kontakte MedAssist på e-mail: info@medassist.dk eller telefon: (+45) 7211 9091.